zondag 15 maart 2009

Een goed sexleven doet wonderen!

Een goed seksleven doet wonderen!
Vaak is dit onderwerp taboe.
En als je erover begint, dan vaak zie je mensen zachtjes lachen.
Maar het is zo belangrijk, terwijl er toch heel veel momenten zijn dat onze partner zin heeft, en wij weer niet.

Als vrouw zeg je:"Ik heb hoofdpijn, moe, pijn me buik enz."
Als man zeg je:"Druk op mijn werk, vandaag niet schat, of je ligt gewoon al te snurken voor je partner in bed stapt."
Toen ik nog een eigen horeca zaak had, en onregelmatig werkten verlangde ik vaak niet naar seks.
Maar je kunt natuurlijk niet altijd NEE zeggen.

Druk met de kinderen, je werk, je familie er is altijd wel een reden te verzinnen dat we vanavond even geen zin in seks hebben.
Tot dat voor mij de oplossing kwam.
Een natuurlijk voedingssupplement, zorgt voor een betere doorbloeding in de onderbuik, hèt centrum van onze energie.

Ik ben het gaan eten, en ja, het werkte.
Niet gelijk na ene pil, maar er kwam verandering ten goede.
Ik kreeg meer energie in mijn onderbuik.
Mijn algemene gezondheid en energie niveau gingen om hoog.

En de seksuele vitaliteit en het libido werd verbeterd.
En laten we eerlijk zijn, als we daarna lekker slapen, dan kunnen we de dag weer met frisse moed beginnen.
Er zijn veel mensen die hier last van hebben, maar laten we er maar niet over praten, dat staat zo raar?
Wees U er van bewust dat er meer wegen zijn die naar Rome leiden.


liefs,

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten