maandag 16 maart 2009

Wat is het je waard, om weer eens lekker te slapen.

Dat was de vraag die ik gesteld kreeg, toen ik weer vertelde dat ik vannacht weer niet lekker geslapen had.
Al een lange tijd verliep mijn nachtrust niet zo goed.
Ik had het op mijn werk druk, een druk huishouden, kinderen die ik ´s ochtends naar school moest brengen.

Maar mijn baan vond ik geweldig, dus dat ik het druk had op mijn werk was geen reden om te stoppen met mijn baan.
Daarna stond ik vaak nog een half uur in de file voor dat ik op mijn werk was.
Ja, voor dat ik op mijn werk daadwerkelijk aan de slag kon, had ik al een hele stress dag te pakken.

Snel een kopje koffie, en dan er tegenaan.
Maar ook daar leer je mee leven, want ik wilde net als iedereen mijn zekerheden houden en tenslotte had het prima naar mijn zin.
Ook wilde ik met mijn man en onze kinderen op vakantie.
Maar na een tijdje merk je dan, dat je het zo druk hebt, dat je eigenlijk niet goed slaapt.

Maar dat ik niet goed sliep dat werd gewoon, dat hoorde er nu eenmaal bij.
Totdat ik de vraag kreeg:,, Wat is het je waard om weer eens lekker te slapen, en uitgerust wakker te worden?”
Dat was voor mij heel veel waard!
Ik heb gelijk het aanbevolen product gekocht, en drie dagen later had ik het in huis.
Toen ik naar bed ging heb ik het ingenomen, en ik dacht nog:,, Het zal mij benieuwen!”

Maar ik merkte de andere dag al dat ik lekkerder in mijn vel zat ´s ochtends.
Maar mijn geloof in het product was er nog niet, dit was natuurlijk toeval.
Totdat ik na één week daadwerkelijk aan mijn lichaam merkte, dat ik uitgerust wakker werd.
Een goede nachtrust is de basis van een gezond leven.
Wilt U meer weten over lekker slapen, kijk dan maar snel naar mijn volgende verhaal.


Liefs,

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten