maandag 16 maart 2009

Door gezonde voeding sta ik 's morgens weer vrolijk op.

Wie van U hebt daar geen last van ochtendziek zijn. Er zijn vast mensen die er geen last van hebben zo ook mijn vrouw.
Als ik ´s ochtends uit bed komt, begint me vrouw al te kwekken, tot dat het avond is en we weer naar bed gaan. Natuurlijk is dit heel gezellig een vrouw die opgewekt is, maar ik kon er slecht tegen. Ik werd er helemaal chagrijnig van.

Totdat ik samen met mijn vrouw kwam te logeren in één van de appartementen van een appartementen complex voor recreatie. Mijn vrouw en ik hadden ons huis verkocht en ons andere huis was nog niet klaar. Bij binnenkomst stonden er al voedingssuppletie in mandjes op tafel. Ik was wel bekend met voedingssuppletie, ik at al visolie voor mijn ogen. De mevrouw van de appartementen was heel vriendelijk, en als ze kwam schoonmaken 1 keer in de week, dan kletsten ze gezellig wat af.

Dan vertelde ik haar, dat ik ´s ochtends wel eens dacht over mijn vrouw:,, Hou alstublieft nog even je mond!” Maar ze was spontaan en ze zei, dat is toch helemaal niet nodig, bent U dan nog niet goed uitgerust? Maar als ze weer kwam dan begon ze weer over voedingssuppletie dat zij van die goede resultaten ermee had. Na een aantal weken ben ik de voedingssuppletie uit de mandjes gaan proberen.

Geweldig gewoon, wat ging er voor mij ´s ochtends een wereld open. Ik kon er weer tegen, dat mijn vrouw zoveel in de ochtend afkletst. Ja, ik hield het altijd maar op ochtendziek zijn. Nooit meer last van ochtendziek!
Ik ben er achter dat dit helemaal niet nodig is. Ik eet het nu ruim 2,5 jaar, en ik voel mij er bijzonder goed bij.

Ik raad ook alle mensen aan, probeer eens wat uit.
Zorg goed voor je zelf, dan zal het resultaat verbluffend zijn.
En de mevrouw van de appartementen ben ik eeuwig dankbaar, door haar spontaniteit ben ik in de ochtend een ander mens geworden.


Liefs,

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten