vrijdag 13 maart 2009

Uitgerust wakker worden

Uitgerust wakker worden.
In mijn vorige weblog vertelde ik dat het normaal voor mij was dat ik ´s ochtends al
vermoeid wakker werd.
Voor mij is dat verleden tijd, doordat ik luisterde naar: “Wat is het je waard, om uitgerust wakker te worden!”
Het product wat ik ´s avonds voor het slapen inneemt, is een natuurlijk product.
Geen medicijn, maar een natuurlijk voedingssupplement, met bepaalde kruiden.
Het is een mengsel van natuurlijke kruiden, zoals passiebloem valeriaan, glidkruid en de Californische klaproos en nog veel meer andere kruiden.
Ik had ook vaak hoofdpijn van de dagelijkse stress, die mijn werk en mijn huishouden met zich mee bracht.
Ook aan mijn hoofdpijn merk ik dat ik veel minder hoofdpijn heeft.
Wat ik ook merkte is dat ik lichamelijk en emotioneel beter in mijn vel zat.
Ik weet zeker dat ik niet de enige vrouw op deze wereld ben, die hier last van heeft.
Als ik bij het schoolplein staat om mijn kinderen weg te brengen naar school, of op te halen, dan zijn er genoeg moeders die de zelfde problemen hebben als ik.
Maar via, via hoor je wel eens verhalen waar mensen baat bij hebben.
Dan is aan iedereen zelf de keus gaan we het ook proberen, of blijven we liever last houden van deze nare kwalen.
Ik heb gekozen voor het uitproberen, en er is een nieuwe wereld ´s ochtends voor mij open gegaan.
Sleep-Tite ligt aan de basis van een gezonde nachtrust.
Slaap lekker en pluk de dag.

Liefs

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten