vrijdag 28 augustus 2009

Weg met de vakantiekilo´s kies voor gezonde voeding





Is het nu al weer om?
Wat bedoelt U?
Uw vakantie!
Ja, helaas wel, maar de vakantiekilo´s zijn er weer flink bijgekomen. En ik had me nog zo voorgenomen niet te veel aan te komen op mijn vakantie. Ja, ik wilde letten op mijn eet gewoonte, maar helaas het is mij ook dit jaar weer niet echt gelukt. Alles zag er ook zo lekker uit op onze vakantiebestemming? De vakantiekilo´s zijn er weer aangevlogen.
Hoe krijg ik die vakantiekilo´s er in vredesnaam weer af.
Ik zie altijd dat jij heel het jaar door slank blijft.
Hoe doe je dit nu, ik ben het lijnen en diëten spuug zat!

Ik eet gewoon de juiste producten naast mijn dagelijkse maaltijden, die er voor zorgen dat mijn lichaam heel het jaar door in balans is.
En van BioLean II krijg ik ook nog extra energie en dat kon ik goed gebruiken.
Dit voorkomt een hoop narigheid,want ik heb niet meer die middagdip ´s middags na mijn maaltijden, omdat ik dan BioLean II in neemt. Hierdoor geen stress en ik eet wat ik wil!


En ik wissel de BioLean II af, met de BioLean Free, want BioLean Free zorgt er voor dat de motor van mijn lichaam harder gaat draaien. Hier krijg ik het ook een beetje warmer door. Maar het werkt voor mijn lichaam perfect!
Een aanrader voor jou, dan kan jij eindelijk eens stoppen met al jouw gelijn!

Echt waar?

Ja natuurlijk, mijn lichaam vraagt uiteindelijk waar ik trek in heb, en rekenmaar dat ik de zoetigheid en hartigheid goed kan laten staan.
Wil jij in de toekomst liever een maagband?

Nee natuurlijk niet! Een operatie zie ik ook niet zitten, maar dat diëten ben ik nu eenmaal spuugzat.

Kies dan ook bewust voor gezonde voeding.
Gezonde voeding daar kan U mee thuis komen!

Voor meer informatie betreffende gezonde voeding klik hier

Weg met de vakantiekilo’s gezonde voeding kan U daar bij helpen, en volgend jaar zijn voor U eventueel vakantiekilo´s geen probleem meer!

Voor meer informatie over gewichts controleproducten klik hier

Als we met elkaar de tijd en moeite nemen aan het besteden van het zoeken naar de zin van gezond leven, zal dat zeker in de toekomst zijn vruchten afwerpen.

Maar ten einde die vruchten te kunnen plukken, kunnen we beter maar beginnen met onze zoektocht naar de zin van gezond leven wanneer alles nog goed gaat!

Met Vriendelijke Groet,
Monique Bijl- van der Linden
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten