maandag 24 augustus 2009

De genezing van ons lichaam door middel van water en gezonde voeding

Inmiddels negen jaar geleden heb ik mijn rug gebroken. Na lang revalideren, kwam ik uiteindelijk via omwegen bij een andere osteopaat terecht. Hij vertelde mij dat ik ook meer moest drinken, en dan vooral water. Natuurlijk praatte ik mijzelf goed, dat ik voldoende dronk. Ja, ik ging pas drinken als ik dorst had, en zo vaak had ik nu eenmaal geen dorst. Dus ik dacht dat mijn lichaam voldoende water binnen kreeg. Maar er gingen nog jaren overheen van persoonlijke ontwikkeling voordat ik daadwerkelijk de kracht van de genezing van water en natuurlijke voedingssupplementen daadwerkelijk ging inzien. Heel veel mensen kunnen genezen door middel van veel water drinken met zo nu en dan zeezout op de tong in combinatie met natuurlijke voedingssupplementen van hoogwaardige kwaliteit.

Water mag geen beperkende factor zijn
Het feit dat Dr. F. Batmanghelidj gekozen heeft voor water omdat het goedkoopste medicijn is voor ieder zijn gezondheid, voor genezing voor je leven. In combinatie met natuurlijke voedingssupplementen van hoogwaardige kwaliteit heb ik mijn leven weer terug gekregen. Nieusgierig wie ik ben klik hierNa jaren van veel lezen, zelf ondervinden wat het voor mijn lichaam kon betekenen, ben ik erachter dat nog veel te weinig mensen inzicht hebben in hun ziekteproblemen van alle dag. Dat wil niet zeggen, dat U je huisarts niet meer moet bezoeken, en de medische wereld. Natuurlijk niet we hebben elkaar meer dan ooit nodig. Er komen steeds meer problemen wereldwijd betreffende gezondheid op ons af. Maar staan wij met elkaar open voor een verandering, waar we veel mensen wereldwijd mee zouden kunnen helpen? Ik geloof daar heilig in, dat de mensheid in gaat zien, al is het alleen maar voor hun eigen lichaam, dat we met elkaar de heilzame werking van water en gezonde voeding beter maar niet kunnen onderschatten.

Het feit dat voor water gekozen wordt, moet geen beperkende factor zijn voor U om geen water te drinken. Zolang kraanwater geen lood, pesticiden, kwik, insecticiden of andere gevaarlijke stoffen of bacteriën bevat, moet het je voorkeursdrank worden. Het is op de meeste plaatsen op onze aardbol beschikbaar voor jou. Maak je geen zorgen over de hardheid van het water. Al het kalk dat in het water zit opgelost, kan volgens Dr. F. Batmanghelidj zelfs nuttig zijn omdat het voorziet in de behoefte aan kalk van je lichaam.

Tip: Als de geur van chloor te sterk is, vul dan een open kan met water en stel het bloot aan de lucht. Het chloor zal binnen een half uur verdampt zijn en het water smaakt weer goed en is klaar om te drinken. Dr. F. Batmanghelidj heeft geen reden kunnen vinden om gedistilleerd water te drinken in plaats van gewoon kraanwater dat geen giftige stoffen bevat. Als je niet zeker bent van het plaatselijke water, kan U er ook voor kiezen om een koolstoffilter aan te schaffen en op Uw kraan te zetten.

Door het drinken van meer water, wat een toegenomen urineproductie teweegbrengt, kan er ook een bijbehorend verlies van zout, mineralen en in water oplosbare vitaminen optreden. Wanneer U kramp krijgt, kunt U gerust aannemen dat de hoeveelheid zout in Uw eten niet voldoende voor je lichaam is.Je moet zout aan Uw eten toevoegen zolang je vasthoudt aan het drinken van meer water. Volgens Dr. F. Batmanghelidj is het noodzakelijk om dagelijks Uw vitaminen aan te vullen.

Het resultaat van mijn lichaam was voor mij duidelijk dat ik op de juiste weg was!
Toen ik eenmaal zover kwam dat ik meer water ging drinken ook al had ik geen dorst, en iedere dag naast mijn dagelijkse voeding mijn natuurlijke voedingssupplementen van hoogwaardige kwaliteit in nam, voelde ik dat er een positieve verandering in mijn lichaam plaats vond. Dat was op dat moment mijn resultaat, en het werd voor mij duidelijk dat ik op de juiste weg was naar genezing van heel mijn lichaam. Zowel lichamelijk als geestelijk.

Phyto-vite het product wat iedereen goed kan gebruiken
Dit was één van de producten, waardoor ik mijn gezondheid terug heeft gekregen. Het is geen fabel, want je lichaam liegt nooit! Ik was net zo als vele ander mensen in deze wereld, ik vond veel verhalen maar onzin. Totdat mijn lichaam door het werk en daarna nog het ongeluk totaal uitgeput was. Ik kwam uiteindelijk niet verder met de medische wereld en ging daarom opzoek naar genezing. Als mensen tegen mij gezegd hadden, ga gras eten had ik het gedaan. Ik wilde zo graag beter worden. Maar alle beetjes van zoeken naar de oplossing om gezond te worden, heeft mij erbij geholpen om daadwerkelijk de oplossing voor mijn gezondheid na jaren uiteindelijk te vinden.

Op deze blog staat een link naar succesboeken.nl Als U meer wilt weten over water dan kunt U daar het boek bestellen van Water het goedkoopste medicijn- van Dr. F. Batmanghelidj
Ik wens U een gezonde toekomst toe.
En hopelijk heb ik op deze manier mijn steentje bij kunnen dragen op weg naar de genezing voor Uw leven.
Met Vriendelijke Groet,
Monique Bijl- van der Linden
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten