donderdag 27 augustus 2009

Gezonde voeding kan U helpen bij zware benen tijdens het vliegen



Gezonde voeding kan U helpen bij zware benen tijdens het vliegen

Veel mensen gaan tegenwoordig graag op vakantie met het vliegtuig. Vele bestemmingen zijn meer dan zes uur vliegen. Het lang stilzitten is voor veel mensen dan ook een probleem. Ze krijgen last van vermoeide benen. Dit komt omdat er vaak een beperkte beenruimte is, waardoor de bloedcirculatie in de benen bemoeilijkt. Op lange afstandsvluchten kan dit tot flebitis( ontstoken aders) of soms nog erger diepe veneuze trombose (de vorming van bloedklonters in de aders ).

Vooral de vorming van bloedklonters in de aders is gevaarlijk wanneer deze bloedklonters na de landing, als men opnieuw beweegt, loskomen en meegevoerd worden naar de longen, waar ze een longembolie kunnen veroorzaken. Een tip: Als U lang reist, probeer zoveel mogelijk Uw benen te bewegen. Kruis U benen niet over elkaar. En probeer als dit mogelijk is regelmatig even te lopen tijdens de vlucht.

Bloedklonters tijdens de vlucht kan toch niet de bedoeling zijn?
Volgens onderzoekers van de Amerikaanse Harvard-universiteit (in het vakblad Annals of Internal Medicine) verdubbelt de kans op een gevaarlijke trombose tijdens een lange vliegtuigreis. Het risico stijgt met een kwart voor elke twee uur dat men vliegt. Preventief U zelf voeden kan een hoop ellende voorkomen.
Vliegtuigen verdubbelen kans Andere risicofactoren die de kans op een trombose verhogen zijn o.m. een recente operatie of een verwonding in de buik en/of benen, spataderen, hartfalen of een belangrijk overgewicht, roken en zwangerschap.
Onder de 4.600 mensen die zouden vliegen zou slechts één reiziger bloedklonters ontwikkelen. Maar mensen die aan overgewicht lijden, of bv. zwanger zijn, kan het zinvol zijn om voor een verre reis toch de nodige voorzorgsmaatregelen te nemen. Gezonde voeding kan U daar een handje bij helpen.

Gezonde voeding de oplossing voor vermoeide benen tijdens lange reizen
Samenstelling van Sure 2 Endure

Sure 2 Endure is samengesteld om het uithoudingsvermogen, de vitaliteit en het herstelvermogen van het lichaam na het sporten te verbeteren door een innovatief mengsel van kruiden, vitaminen en mineralen. Maar ook tijdens lange vliegreizen kan Sure 2 Endure U uitkomst bieden. Voor dat U gaat vliegen neemt U een zakje in. U zult zelf ervaren, dat U minder last heeft van vermoeidheid en zware benen tijdens de vlucht. Al is het een hele lange vlucht dan gebruik ik zeker halverwege de vlucht zelf nog een zakje Sure 2 Endure. Ik merk dat ik na gebruik van Sure 2 Endure veel lekkerder voel en sindsdien zie ik ook niet meer tegen lange vliegreizen op. En vergeet niet tijdens het vliegen water te drinken, zeker bij een lange vlucht is het verstandig om ook voor het tijdsverschil Sleeptite in te nemen. Dit voorkomt een jetlag. Probeer zoveel mogelijk water te drinken, dit voorkomt ook hoofdpijn tijdens de vlucht. Bij deze speciaal gekozen ingrediënten bevinden zich ciwujia, waarvan bekend is dat het vermoeidheid, vermindert en het immuunsysteem ondersteunt. Het is belangrijk als U intensief sport, of intensief zwaar lichamelijk werk heeft, dat het bindweefsel intact blijft en goed herstelt. Om gewrichten tijdens oefeningen te beschermen en gezond bindweefsel te garanderen is glucosamine een essentieel ingrediënt van Sure 2 Endure. Behalve het stimuleren van gezond bindweefsel zijn ook de natuurlijke ontstekingsremmende stoffen bromelaïne en boswellia toegevoegd om de gezondheid van gewrichten en weke delen te ondersteunen.

Sure 2 Endure kan:
•Vermindert tijdens het vliegen het probleem van onrusteloze zware vermoeide benen
•Vermindert de hersteltijd na het sporten, of na zwaar lichamelijke arbeid
•Vermeerdert Uw lichamelijke uithoudingsvermogen
•Vermoeidheid als gevolg van inspannende lichaamsbeweging verminderen
•Verbetert de koolhydratenstofwisseling en minder vorming van vrije radicalen
•Integriteit van het gewricht ondersteunen en spierpijn en –krampen na het sporten verlichten

Ervaring vindt men niet door te lezen of over een bepaald onderwerp te spreken.
Ervaring kun je niet bespreken…. Ervaring moet men ondergaan.

Mijn ervaring is dat ik nu nooit last meer heeft van onrustloze zware vermoeide benen, en geen last meer van een jetlag.
Ik wens U een goede vlucht toe, en veel vakantie of werkplezier.
Maar zorg dat U zeker bij een lange vlucht voorzorgsmaatregelen neemt!
Liefs Monique
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen