woensdag 26 augustus 2009

Preventie door gezonde voeding, de oplossing voor een gezond leven



Als ik U een voorstel doet, en U kunt kiezen tussen het doorbrengen van de laatste twintig jaar van je leven in constante pijn, en volkomen afhankelijk zijn van je anderen voor de alle daagse dingen van je leven zoals boodschappen doen, aankleden, wassen, eten koken of ergens naar toe gaan- of kunnen kiezen voor een actief leven waar U de hoofdrol in speelt. Waar zult U dan voor kiezen? Kiest U voor een leven vol pijn, of kiest U voor een actief leven, waar U volledig leeft met alle functies en Uw onafhankelijkheid? De meeste mensen kiezen voor een korter, maar beter leven.

Uw auto is heilig daarom stopt U onderweg bij een garage als het lampje brand.

Hoe is dat met Uw eigen gezondheid?

Vaak zien we dat we het met onze gezondheid niet zo nauw nemen. Als we eens een dag hoofdpijn hebben, nemen we een paracetamol en gaan gewoon weer (vrolijk) verder. Het is voor mij inmiddels onbegrijpelijk hoe weinig mensen daar nog maar bij stil staan. Natuurlijk ik moest ook eerst iets overkomen, voordat ik er anders na ging kijken betreffende preventie voor mijn lichaam. Het is ongelofelijk hoe weinig tijd wij als mens besteden aan het wel en wee van ons lichaam. Een leuk truitje, leuke broek, mooie schoenen zijn vaak veel belangrijker hoe we er voor de buitenwereld uit zien, als ons daadwerkelijk van binnen in ons eigen lijf voelen.

Een verandering betreffende Preventie is aan U!
Als wij met z´n allen zullen wachten op de medische wereld kan het nog jaren duren, voordat deze wereld in gaat zien dat we beter met elkaar aan preventie kunnen doen. Vroeger werden er artsen in China alleen betaald als de patiënt weer gezond werd. Zo´n situatie zou in onze huidige samenleving leiden tot een stormloop van failliete artsen. Jammer dat de moderne gezondheidszorg dit nog niet inziet( of nog niet in wilt zien)! Als een arts alleen betaald zou krijgen als de patiënt nog gezond is, zonder medicijnen dan zouden er maar weinig artsen daadwerkelijk een goed salaris hebben. De meeste mensen ook kinderen eten al medicijnen of het snoepjes zijn. Maar hoe zit het met de kwaliteit van dat leven met al die medicijnen. We zien vaak dat het ene medicijn niet samen kan gaan met de andere medicijn. Ook zien we helaas veel te vaak dat er bijwerkingen van medicijnen in ons lichaam zijn. Met alle gevolgen van dien.

De Bio-Nutritional Therapy is zo´n veilig alternatief; het is natuurlijk niet het enige alternatief want dat zou ik hoog van de toren blazen. Maar dat ik mijn leven terug gekregen hebt dankzij deze Bio-Nutritional Therapy dat weet ik zeker. Het kan net zo als het voor mij een geweldige manier is om een betere gezondheid te krijgen en te behouden een belangrijke ondersteuning zijn voor duizenden mensen die op zoek zijn naar “More Life to your years….and More years to your lives”(meer leven aan hun jaren… en meer jaren aan hun leven), en “look and feel younger longer” (er langer jong uitzien en zich langer jong voelen).

Door deze manier bereik ik meer mensen, omdat ik wil dat deze mensen meer toegang krijgen tot waardevolle en veilige voedingssupplementen. Het zijn waardevolle producten die een ontwikkeling hebben doorgemaakt van een halve eeuw.

Voor meer informatie betreffende deze geweldige BusinessHealthService Bio-Nutritional Therapy klik hier:


Geeft U lichaam die voeding die het nodig heeft, en U zult ervaren dat U langer jong er uit blijft zien en zich langer jong zult voelen!
Een ervaring die ik U niet wilt onthouden!



Liefs Monique
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten