vrijdag 10 april 2009

Dikkerds willen korter leven in ruil voor slank figuur

Maar liefst 43 procent van de mensen met gewichtsproblemen kiest voor een korter leven als ze hiermee tot aan hun dood verzekerd zijn van een slanke lijn, dat blijkt uit een Nederlands onderzoek.

Extreem
Een groot deel van de mensen op dieet is bereid wel erg ver te gaan voor een slank figuur. Zo zijn er mensen die onder meer operaties, hongerkuren, laxeermiddelen en pillen overwegen om hun droomlijn te krijgen. 43 procent van de mensen met gewichtsproblemen vinden het idee van een pil die je slank maakt in ruil voor een paar jaar van je leven aantrekkelijk. De enquête werd georganiseerd door valtaf.nl (ep)

Bron: HLN Lekker Eten (759502)

Ongelofelijk, mensen hier zijn natuurlijke voedingssupplementen voor!
Lieve mensen daar hoeft U niet korter voor te leven, om een slank figuur te krijgen.

Als U daadwerkelijk een gedragsverandering in Uw leven aan wilt brengen, door naast U dagelijkse maaltijd een natuurlijk voedingssupplement te eten en door meer te bewegen, dan krijgt U het figuur dat bij U hoort.

Hongerkuren, laxeermiddelen, operaties (als het andere allemaal niet helpt, dan zeg ik oké), maar producten die U gezondheid ten goede komen, daar moet U naar kijken.

Daardoor hoeft U echt niet een paar jaar van je leven in te ruilen, om een mooi slank figuur te hebben. Het enige waar U meer kans op heeft, is op een langer gezonder leven!

Op een langer gezonder leven daar heeft U hopelijk toch niets op tegen?

Een gezonder leven, dat wil ik met U delen.

Vaak is het de onwetendheid bij de mensen.

Maar doordat ik zelf in aanraking kwam, met deze producten is mijn man meer dan 20 kilo afgevallen. Ik was niet te dik, maar ik heb wel het lichaam gekregen net als voor de geboorte van mijn dochter. Nooit gedacht, maar op je 42ste dezelfde kledingmaat dragen als toen je 20 was is toch best leuk. Zei is inmiddels 15 jaar oud. Ik had het nooit gedacht, ik had maat 42 na de bevalling, en nu heb ik maat 36/38.

Zorg goed voor U zelf, dan zult U omgeving dat gaan zien.

Maar zeker aan U lichaam gaat U merken dat het de moeite waard is.

Succes, met de beslissing die U neemt, om slank te worden.

Liefs Monique
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten