maandag 30 maart 2009

Beter geheugen uit een potje, als vergeetachtig worden

Een gezond verstand is het grootste goed van de mens.
De hersenen hebben daarom, net als alle andere organen, gezonde voeding nodig.
Margriet kwam in aanraking met een natuurlijk voedingssupplement waar veel jaren ontwikkeling en onderzoek aan vooraf gingen. Een nieuwe generatie celtherapie.

Margriet was nog al eens vergeetachtig. U herkent het misschien wel. Als je om boodschappen gaat en je boodschappenlijstje niet bij je hebt, vergeet je de helft van je boodschappen. Of als U je kind naar school moet brengen, oeps broodtrommel vergeten, waar zijn mijn sleutels enz.
Van al de dingen die Margriet vergat, had ze veel hinder.

Er werd nog al eens tegen Margriet gezegd, ben je weer eens iets vergeten?
Margriet vertel, dat was ik zo zat. Ik had er de balen van.
Totdat ik me in producten ging verdiepen. Ik was toch nog te jong om alles maar te vergeten.
Geef mij maar het geheugen uit een potje, ik weet dat het werkt.

Margriet is er achter dat de voedingsstoffen uit het potje de brandstof is, voor de hersenen evenals een betere bloeddoorstroming naar het gehele centrale zenuwstelsel.
Het product zorgt ervoor dat Margriet op een natuurlijke en effectieve manier haar gezondheid verbeterd.

Het product kan:
•Zorgen voor een betere bloeddoorstroming naar het centraal zenuwstelsel
•De stofwisseling van koolhydraten en vetten verhogen
•Het geheugen en concentratie verbeteren
•Helpen bij een normale ontgifting

Leeftijd maakt niets uit, we vergeten allemaal wel eens iets.

Maar als dit extreem wordt, kunnen we hier zelf iets aan doen.

Tegenwoordig gaan al veel mensen hun hersenen trainen, maar goede voeding doet wonderen.

Het probleem als we vergeetachtig zijn, is niet makkelijk, niet voor U en Uw medemens.

Lieve mensen wees de problemen voor!

Bron: Margriet bedankt voor je tijd en dat ik jou verhaal mag gebruiken voor mijn weblog.

Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten