zaterdag 28 maart 2009

Workshop KI en alleen ander gedrag helpt tegen overgewicht!

Lieve mensen,

Gisteren moest U het zonder een verhaal om mijn weblog doen. Ik was naar een workshop van KI van Hans Peter Roel. Dit was zo geweldig, dat ik U ook het boek aanraad om te lezen. De levensenergie die wij in ons leven nodig hebben, daar kunnen wij zelf veel aan doen. Als U intresse heeft, koopt dit boek KI en voor zijn lezers geeft hij zo nu en dan een workshop.
Doordat ik gisteren afwezig was, krijgt U nu van mij op de zaterdag een nieuw verhaal.
Ik wens U veel leesplezier en denk maar zo:
Verandering en Verbetering beginnen van binnenuit, daarna veranderen de uiterlijke omstandigheden vanzelf mee!

Alleen ander gedrag helpt tegen overgewicht

Het dieet maakt niet uit. Je moet echt je gedrag veranderen bij overgewicht.
Mensen die 8 kilo in een jaar afvallen, komen die 8 kilo later weer aan. Zoals bekend helpen crash diëten niet langdurig. Als je verstandig af wilt vallen, moet je niet meer dan een halve tot één kilo per week afvallen.

Als U gedragsverandering toe gaat passen in Uw leven, zult U daadwerkelijk gaan merken dat U een gezonder lichaam krijgt. Langzaam afvallen dat is het enige dat helpt!
We eten ons in jaren dik, maar als we af willen vallen, dan moet dat gelijk zo snel mogelijk. Liever gelijk in één week 8 kilo, dan een halve kilo in een week. Maar dit is helemaal niet realistisch.

Maar wilt U een resultaat behouden op langere termijn is het verstandig om voor de halve kilo in de week te gaan.
Eet ´s avonds na de laatste maaltijd niets meer, ook geen drankje meer, behalve thee zonder suiker. De meeste mensen zullen al gaan merken dat dit beter voor hun lichaam is.
Resultaten van mensen die een halve kilo in de week afvallen die zijn er genoeg.
Eén er van is van mijn man. Hij had al veel diëten geprobeerd, maar hield niets lang vol.
Totdat een vriend hem een tip gaf over natuurlijke voedingssuplementen. Het product zorgt ervoor dat U een gewichtsvermindering krijgt, onderdrukking van de eetlust en meer energie krijgt.
Mijn man vond het ideaal, want hij kon zijn bord met groeten en aardappelen en de bal gehakt met mayonaise gewoon blijven eten.

Wel ging hij in combinatie met dit product meer bewegen. Hij vond de sportschool leuk, maar ging ook graag lekker mee de honden buiten uitlaten. En een groter rondje met de honden om, was opeens geen probleem meer.

Mijn man merkte ook op dat hij een betere stoelgang kreeg.
Vroeger had hij vaak moeite met zijn ontlasting. Dit werd ook weer natuurlijk. Logisch achteraf gezien, want het product zorgde er ook voor dat de vertering van koolhydraten, vetten en eiwitten uit zijn voeding beter werd verteerd.
Mijn man ging het product combineren met nog twee producten, en hij voelde zijn eigen steeds beter in zijn vel zitten. Want als je een gezond lichaam krijgt, heb je meer zin in activiteiten, en je geest wordt er weer blij van.

Voor ons is dit een moment geweest van Yes, en ik raad dan ook mensen aan die echt iets aan hun figuur willen doen, kies hier voor!

Het gaat niet snel, maar je zult zelf ervaren wat het met Uw lichaam doet.

Een energie rijker leven, dat is wat U door die producten krijgt!

Daarom kunnen we toch beter langzaam afvallen, dan snel!

Het is uiteindelijk het resultaat wat telt!

Succes en ga er voor!

Liefs Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten