maandag 23 maart 2009

Huismijt verdwenen door gezonde voeding een nieuw leven gekregen.

Marlies 22 jaar heeft heel haar leven al last van allergieën. Mijn moeder kwam in contact met de buurvrouw, en ze zei:,, Nu heb ik denk ik iets voor Marlies voor haar allergieën.”
Mijn moeder zei:,, Nou kom maar op, we hebben al zoveel geprobeerd om haar allergieën onder controle te krijgen maar wat nooit gelukt is.”
Maar kom maar op met het goedje, want je weet maar nooit!

Enzo kwam ik in aanraking met het product Phyto-Vite.
Ik had vroeger veel last van allergie voor stof en huismijt. Als ik in een stoffige omgeving was, kreeg ik direct tranende rode ogen en begon ook nog eens flink te niezen.
Als ik bij een vriendin ging logeren, moest ik altijd hoezen meenemen voor mijn bed en dekbed.
Sinds ik Phyto-Vite gebruik, dit is een natuurlijke vitaminen en mineralen voedingssupplement heb ik veel minder last van mijn allergie.
En als ik nu ga logeren kan ik mijn hoezen en dekbed lekker thuis laten.
Dit is heel veel jaren anders geweest.

Een bijkomend voordeel is dat ik ook nooit meer aften in mijn mond heeft, en dat was voor Phyto-Vite vaak wel het geval.
Phyto-Vite is dus niet alleen een product voor oudere mensen, maar zelfs voor iemand die in de bloei van haar leven is, heeft het product zijn vruchten afgeworpen.
Geen dag meer zonder Phyto-Vite want doordat ik geen rode ogen meer heeft kan ik ook mijn ogen eindelijk weer eens mooi opmaken. En dat wil je toch ook als je jong bent.

Nu kan ik mijn gezicht weer opmaken, door de verzorging van de binnenkant van mijn lichaam.
Buurvrouw Bedankt


Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten