maandag 4 januari 2010

Gezonde voeding zal in 2010 een steeds belangrijkere rol gaan spelen!
















Het is maandagochtend 4 januari 2010. Ik wil vanaf deze plek iedereen een gelukkig, maar vooral een gezond 2010 toe wensen. En dat U leven in 2010 vol met passie mag zitten. volg de weg van Uw hart, en doe de dingen die U denkt dat U moet doen en waar U in gelooft!

Mijn leven in 2010 zal weer vol met passie zitten, betreffende gezonde voeding voor mensen maar ook het houden van dieren. Mijn leven is sinds onze verhuizing in 2007 heel erg veranderd. Van twee honden en een paard, ging ik naar twee paarden, twee alpaca´s en een poes. Aangezien mijn alpaca nu zwanger is, en in juni/juli ik mijn eerste cria (jonge alpaca) in mijn armen zal sluiten is mijn geluk compleet. Wat is er mooier om een nieuw leven op aarde te zien komen.

Maar zoals ik afgelopen jaar dagelijks een stukje schreef op mijn blog over het belang van gezonde voeding in een mensen leven, geldt dit zeker ook voor dieren. Als je kijk, hoe uitgebalanceerd mijn alpaca´s gezonde voeding krijgen in de vorm van alpaca brokjes, maar ook de rest van mijn dieren krijgt uitgebalanceerde brokjes wil ik er voor pleiten dat ook mensen de mogelijkheid krijgen om gezonde voeding (in de vorm van hoogwaardige natuurlijke voedingsupplementen) te kunnen kopen. Gezonde voeding is nu eenmaal voor mens en dier de weg naar een bewuster gezonder leven!

Terug blik naar 2009
Sandy (Berner Sennenhond) het wonder van 2009
In 2009 heb ik een stuk gepubliceerd op mijn blog, wat gezonde voeding voor mijn Berner Sennenhond heeft betekend. Ik kan U vertellen, als ik mijn hond geen hoogwaardige natuurlijke visolie had gegeven, dan was mijn hond al begraven. Maar dankzij mijn vaste overtuiging dat ook voor mijn hond deze visolie heel erg goed was, heb ik mijn hond in een nieuwe kans van leven gegeven. Voor veel mensen die het probleem van Sandy( Berner Sennenhond) gezien hebben, hoe mijn hond er aan toe was, deze mensen zien nu in dat gezonde voeding voor mens en dier een deel van de oplossing is voor een gezond leven!

Belang van gezonde voeding in onze maatschappij
Het belang van gezonde voeding wordt vaak onderschat in onze maatschappij. Als we ziek worden, dan gaan we naar de dokter en krijgen dan al snel een medicijn voorgeschreven. In sommige gevallen kan het ook niet anders, maar als we nog niet ziek zijn moeten we ons lichaam goed preventief voeden. Jaren geleden als je gezond voeding at denk hierbij aan verse groenten, pasta´s, aardappelen, vis, vlees, noten en zuivel dan zorgde je goed voor je lichaam.
Tegenwoordig zit niet alle vitamines en mineralen meer in ons hedendaagse voedsel. Dus we moeten onze maaltijden aanvullen op een verstandige gezonde manier. Hoogwaardige natuurlijke voedingsupplementen kunnen er voor zorgen dat U voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt waar Uw lichaam dringend omvraagt. Laten we er met elkaar voor zorgen dat we zuinig zijn op ons lichaam. De eerste stap naar een gezond lichaam begint met bewustwording wat voor belangrijke rol in een mensenleven speelt!gezonde voeding

Ik wil al mijn trouwe lezers van afgelopen jaar bedanken, voor het lezen van mijn verhalen. En ik hoop vanuit het diepst van mijn hart, dat onze maatschappij dit jaar daadwerkelijk in gaat zien dat gezonde voeding voor mens en dier de sleutel is naar een gezonder leven in onze maatschappij.

Liefs Monique Bijl- van der Linden
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten