donderdag 17 december 2009

Gezonde voeding en een goed seksleven doet wonderen!












Vaak is een onderwerp over seks taboe.
Maar het hoort nu eenmaal bij onze natuur.
En als je eens over dit onderwerp praat dan zie je vaak mensen zachtjes lachen.
Maar het is zo belangrijk, terwijl er toch heel veel momenten zijn dat onze partner zin heeft, en wij weer niet.
Als vrouw zeg je:,, Ik heb hoofdpijn, moe, pijn me buik enz.”
Als man zeg je:,, Druk op mijn werk, vandaag niet schat, of je ligt gewoon al te snurken voor je partner in bed stapt.”
Toen ik vele jaren geleden nog een eigen horeca zaak had, en onregelmatig werkten verlangde ik vaak niet naar seks. Ik was vaak veel te moe, en verlangde dan alleen maar om zo snel mogelijk te kunnen gaan slapen!
Maar je kunt natuurlijk niet altijd NEE zeggen.
Druk met de kinderen, je werk, je familie er is altijd wel een reden te verzinnen dat we vanavond even geen zin in seks hebben.

Een gezonde oplossing voor een beter seksleven
Tot dat voor mij de oplossing kwam.
Een hoogwaardig natuurlijk voedingsupplement, zorgt voor een betere doorbloeding in de onderbuik, hèt centrum van onze energie.
Ik ben het gaan eten, en ja, inderdaad product werkte.
Niet gelijk na ene pil, maar er kwam daadwerkelijk een verandering in mijn seksleven. En dat toch gewoon met de zelfde man!
Ik kreeg meer energie in mijn onderbuik.
Mijn algemene gezondheid en energieniveau gingen om hoog.
En de seksuele vitaliteit en het libido werd verbeterd.

En laten we eerlijk zijn, als we daarna lekker slapen, dan kunnen we de dag weer met frisse moed beginnen.
Er zijn veel mensen die kampen met dit probleem, maar laten we er maar niet over praten, dat staat zo raar?

Wees U er van bewust dat er meer wegen zijn die naar Rome leiden.
Gezonde voeding is een fantastische manier naar een gezonder seksleven!


Met Vriendelijke Groet,
Monique Bijl- van der Linden
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten