woensdag 21 oktober 2009

Gezonde voeding een manier om de griep buiten Uw deur te houden




De jaarlijkse griepprikcampagne is weer van start gegaan. Vele mensen hebben al de prik voor de Mexicaanse griep gehad, maar nu is het eindelijk zover dat we weer een prik kunnen halen voor de gewone griep.

Risicogroepen, zoals ouderen boven de 60 en chronisch zieken, zoals mensen met diabetes en hart- en vaatziekten, astmapatiënten, kunnen weer een uitnodiging van hun huisarts ontvangen.

De inenting voor de jaarlijkse wintergriep staat helemaal los van de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep. Wie besluit om zich te laat inenten tegen de gewone griep, moet minimaal 2 weken wachten voor hij de prik tegen de Mexicaanse griep haalt.

Feiten
In Nederland laten jaarlijks bijna 4 miljoen mensen zich vaccineren tegen de griep.
Het vaccin biedt voor ongeveer 80% bescherming tegen de griep. 100% bescherming zal nooit lukken. Dat komt omdat men van te voren niet precies weet welke virussen er die winter zullen heersen.

In het vaccin zit een cocktail van 3 virussen waarvan de Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO) denkt dat die de komende winter een hoofdrol zullen spelen.

Na vaccinatie heeft U wel altijd een hogere weerstand, dus mocht je toch de griep krijgen, dan zul je daar hopelijk minder last van hebben.
Maar waarom de griepprik halen, als je met gezonde voeding veel kan doen voor je lichaam. Vaak zien we om ons heen, dat mensen daar niets van te horen krijgen via hun huisarts. Natuurlijke hoogwaardige voedingssupplementen kunnen U helpen om Uw weerstand te verhogen.

Sinds ik al jaren Phyto-Vite® eet naast mijn dagelijkse maaltijden, als aanvulling van mijn voedingsschijf heb ik bijna nooit last meer van de griep.

Natuurlijk kan ook dit product net als de griepspuit het niet helemaal voorkomen dat U toch de griep krijgt. Maar ik weet uit eigen ervaring dat er voor mij geen dag meer bestaat zonder deze gezonde voeding.

Deze gezonde voeding deel ik graag met alle kinderen en volwassen mensen over de gehele wereld! Bij veel producten gaat het om de inhoud van het product. Maar deze voeding bewijst nu eenmaal dat door de juiste samenstelling van stoffen Uw lichaam gevoed wordt, met dat gene waar Uw lichaam behoefte aan heeft!

Ervaring vindt men niet door te lezen of over een bepaald onderwerp te spreken
Ervaring kun je niet bespreken…. Ervaring moet men ondergaan!
Ik wens alle kinderen en volwassen mensen op deze aardbol een fijne gezonde herfst en wintertijd toe!

Veel Liefs
Monique Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten