maandag 17 augustus 2009

Jodium de voeding die onmisbaar is voor ons lichaam


Jodium de voeding die onmisbaar is voor ons lichaam
Jodium is essentieel voor een goede gezondheid en een goede vochtbalans. Dr. F. Batmanghelidj heeft ontdekt dat tot zijn grote spijt er niet voldoende jodium in geraffineerd zeezout zit. Met de gedachten dat zeezout veel belangrijke sporenelementen (stoffen die het lichaam in uiterst kleine hoeveelheden nodig heeft-red.) bevat, is Dr. F. Batmanghelidj overgestapt op het gebruik van zeezout. Hij lette daarbij niet op of hij voldoende voedingsmiddelen of supplementen innam om zijn lichaam van het benodigde jodium te voorzien. De tweede fout die hij maakte was dat hij niet op zijn eigen gezondheid lette. Hij was te druk met het uitdragen van zijn medische doorbraak op het gebied van de waterhuishouding van het lichaam. Hij ontwikkelde alle vroege symptomen van een jodiumgebrek. Hij ontwikkelde echter een onprettig gevoel in zijn borst en werd kortademig. Een CT-scan van zijn borstholte onthulde aan hem een forste schildklier vergroting zin zijn borst die op zijn luchtpijp drukte en hem zijn borst zelfs indrukte.
Drie maanden later heeft hij zijn jodiumgebruik aangepast in de vorm van gedroogde kelp, als onderdeel van zijn dagelijkse combinatie van supplementen, die hij toen trouw innam. Met als gevolg zijn ademhalingsproblemen verdwenen, zijn oedeem was verdwenen, hij was niet meer traag en sloom, zijn bloeddruk was weer terug naar normaal en hij zijn slaappatroon was weer goed.

Al deze verbeteringen waren het gevolg van de onmisbare rol die jodium speelt in de werking van het lichaam en van het innemen van de belangrijke mineralen waarover U net las. Zo zie je maar weer dat zelfs artsen ziek worden en daar van kunnen leren. Hij waarschuwt nog in zijn boek neem niet te veel jodium in. Dat kan namelijk weer andere problemen geven.

De oplossing: Phyto-Vite® een product waar jodium en veel vitaminen en mineralen inzitten.
Phyto-Vite® de oplossing voor een gezond lichaam.

Phyto-vite het product wat iedereen goed kan gebruiken voor zijn gezondheid
Dit was één van de producten, waardoor ik mijn gezondheid terug heeft gekregen. Het is geen fabel, want je lichaam liegt nooit! Ik was net zo als vele ander mensen in deze wereld, ik vond veel verhalen maar onzin. Totdat mijn lichaam door het werk en daarna nog het ongeluk totaal uitgeput was. Ik kwam uiteindelijk niet verder met de medische wereld en ging daarom opzoek naar genezing. Als mensen tegen mij gezegd hadden, ga gras eten had ik het gedaan. Ik wilde zo graag beter worden. Maar alle beetjes van zoeken naar de oplossing om gezond te worden, heeft mij erbij geholpen om daadwerkelijk de oplossing voor mijn gezondheid na jaren uiteindelijk te vinden.

Het resultaat van mijn lichaam was voor mij duidelijk dat ik op de juiste weg was!
Toen ik eenmaal zover kwam dat ik meer water ging drinken ook al had ik geen dorst, en iedere dag naast mijn dagelijkse voeding mijn natuurlijke voedingssupplementen van hoogwaardige kwaliteit in nam, voelde ik dat er een positieve verandering in mijn lichaam plaats vond. Dat was op dat moment mijn resultaat, en het werd voor mij duidelijk dat ik op de juiste weg was naar genezing van heel mijn lichaam. Zowel lichamelijk als geestelijk.
Op deze blog staat een link naar succesboeken.nl Als U meer wilt weten over water dan kunt U daar het boek bestellen van Water het goedkoopste medicijn- van Dr. F. Batmanghelidj

Zorg goed voor Uw lichaam, U bent het waard!
Uw toekomst valt of staat met Uw gezondheid!
Ik wens U een gezonde toekomst toe.

Liefs Monique
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten