maandag 4 mei 2009

Gezonde voeding en schone bloedvaten

Schone Bloedvaten, of kiest U in de toekomst voor een operatie.

Plaque in onze aderen, oftewel een langzaam dikker wordende vernauwing van ons vaatstelsel, kan een gevaarlijke omvang aannemen. “Bij een op de tien mensen gebeurt dit nu eenmaal, niets aan te doen”, zeggen veel artsen bij constatering van een vaatvernauwing en/of haar gevolgen…

Toch is het ook dit opzicht veelal een kwestie van voeding en – gewoonten, die tot `dichtslibbing`van cruciale bloedvaten leidt.

Mijn opa had bloedvaten vernauwing, en ik heb van dichtbij gezien hoe langzaam aan zijn benen werden geamputeerd. Eerst zijn tenen, dat hielp niet. Daarna zijn voet, toen tot zijn knie en uiteindelijk moesten allebei zijn benen eraf. Hij had nog twee kleine stompjes mijn opa. De lijdensweg die mijn opa heeft ondergaan, is met geen pen te beschrijven.

Dit wens je dan ook je grootste vijand niet toe en zijn omgeving.
Maar wij dachten in de familie dit is de enige manier.

Ja natuurlijk, als je bloedvaten dicht geslipt zijn, dan heb je uiteindelijk nog maar weinig keus. Het is de keuze van een operatie, of vergiftigd worden, en dan ga je dood.
Heel mijn familie had nooit gehoord van Essential. Dit is een preventief gezondheidsproduct. Dit staat onder voortdurende controle van de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA). Dit is een nieuwe generatie van celtherapie.

Ik kan U verzekeren dat mijn man en ik dit product eten.
Ik wil goed voor mijn man en mij zelf zorgen, omdat ik dat drama van mijn opa het liefst zelf niet mee wilt maken.

Het product kan:
•Helpen bij het ondersteunen van de gehele bloedsomloop
•Het immuunsysteem versterken
•Een gezonde zenuwfunctie behouden
•Een goede bloedsomloop bevorderen

Als U dit eet, dan ben je preventief bezig met U gezondheid. Ik begrijp best dat niet iedereen hier aan denkt, maar wat we kunnen voorkomen, is beter dan genezen.

Mijn opa is al bijna 20 jaar dood, maar de pijn die de lieve man heeft gehad, was ondragelijk.

Laat mij dan maar iedere dag een natuurlijke capsule eten. Dit is een gewoonte net als tandenpoetsen. Maar ik weet de gevolgen, van hoe het kan gaan met je lichaam.

Dus zeg ik:
Lieve mensen, preventief voor je zelf zorgen, is het mooiste wat U voor U zelf kunt doen!
Het is een cadeau aan U zelf, wat U later nog eens groot zult uitpakken.
Investeren in gezonde voeding is investeren in Uw toekomst!


Liefs Monique
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten