woensdag 22 april 2009

Gezonde voeding werkt ook voor mij in mijn bloementuin

Gelukkig kan ik weer in mijn bloementuin werken.

Dhr. A. van Aalst heeft andere tijden meegemaakt. Dat hij in zijn geliefde bloementuin niet meer fijn kon tuinieren.

Jaren had Dhr. A. van Aalst last van zijn handen, pols en vingers. Waardoor de bloementuin meer een grote zorg was, als zijn geliefde plaats.

Zijn bloementuin werd door zijn zoon bij gehouden.
Maar echt tevreden was Dhr. A. van Aalst niet. Mijn zoon had andere ideeën over mijn bloementuin dan ik vertelt hij.

Zijn geliefde bloementuin hield Dhr. A. van Aalst toch liever zelf bij. Totdat zijn schoondochter op een dag zei:,, Pa, ik heb iets voor je, ga dat maar eens eten.”
Ja, wat is dat mijn lieve kind, medicijnen eet ik al genoeg voor de pijn.

Maar mijn schoondochter zei:,, Eet dit voedingssupplement met glucosamine nu maar op, en je begint met 2 op een dag, en als de pijn minder wordt en je handen, pols en vingers worden soepeler dan ga je er 1 op eten.

Wetenschappelijk is het aangetoond dat bepaalde vormen van gewrichtsslijtage stabiliseert met dit product.

De tip die Dhr. A. van Aalst kreeg van zijn schoondochter was een schot in de roos.

Na 14 dagen werden mijn pijnklachten minder.

Dhr. A. van Aalst heeft bijna geen last meer, alleen hooguit als hij een verkeerde beweging maakt. Maar dat is toch normaal als je 78 jaar bent.

En het leukste vindt Dhr. A. van Aalst, dat hij zelf weer in zijn geliefde bloementuin kan werken.

En zijn schoondochter ja, daar heeft hij het echt mee getroffen, voor hem is zij een schot in de roos. Dankzij haar voel Dhr. A. van Aalst zich 20 jaar jonger.

Al bloeien de bloemen van de zomer nog zo mooi in zijn bloementuin, zijn schoondochter is hem meer waard dan duizend bloemen. Dankzij haar kan ik weer genieten!

Bron: Dhr. A. van Aalst, bedankt dat U je verhaal voor mij heeft willen vertellen!

Met Vriendelijke Groet,
Monique
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten