vrijdag 9 oktober 2009

Soepele gewrichten en gezond kraakbeen door gezonde voeding


De conditie van Uw lichaam kan U op peil krijgen door voldoende beweging en een goed voedingspatroon, met voldoende variatie, mineralen en vitamines. Als we een soepel lichaam hebben voelen we ons immers energieker en krachtiger. We zeggen dan vaak ook zie hij of zij eens stralen!

Als we onze gewrichten soepel en veerkrachtig willen houden is het belangrijk om goed voor ons lichaam te zorgen. Het is belangrijk dat tussen de gewrichten voldoende gezond kraakbeen blijft zitten. Bij het ouder worden en bij stijve en stramme gewrichten, kan een hoogwaardig natuurlijk voedingssupplement bijdragen aan de soepelheid van spieren en gewrichten. Maar ook wie fit is en dat wil blijven houdt zich in beweging met ondersteuning van hoogwaardige natuurlijke voedingssupplementen.

Leefregels voor gezonde soepele gewrichten:
•Drink veel water (minimaal 1,5 liter per dag).
•Let op Uw houding en wissel deze regelmatig af.
•Eet goed, regelmatig en vooral gezond en denk aan Uw lichaamsbeweging maar ook aan U welverdiende rust!

Ik heb mijn leven terug gekregen mede dankzij hoogwaardige natuurlijke voedingssupplementen. Ik had zoveel pijn, dat doktoren zeiden:,, U, moet hier maar mee zien te leven!” Gezonde voeding is voor mij de juiste oplossing gebleken in het proces van genezing! Meer over mijn leven kunt U lezen klik hier

Ik wens U een soepele en gezonde toekomst toe!
Met Vriendelijke Groet,
Monique Bijl-van der Linden
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten