woensdag 12 augustus 2009

Mijn leven, gezonde voeding natuur en volop genieten van het leven.





Mijn leven wil ik graag delen met meer mensen. Waarom? Omdat mijn leven niet altijd op rolletjes liep. Door deze situatie heb ik de laatste jaren veel geleerd, en ben ik veel te weten gekomen over me zelf. Gezonde voeding is hier een groot deel van, waardoor ik mijn leven terug gekregen hebt. Ik was net als veel andere mensen, ik had het druk, eigen zaak, man, kind, en familie. Ik liep me vaak zelf voorbij, omdat ik het bij iedereen naar zijn zin wilde maken. Dit ging tenslotte ten koste van mijn eigen lichaam. De aftakeling van mijn lichaam ging geleidelijk aan. En als je dan drieëndertig bent, dan moet je toch nog wat jaartjes mee kunnen. Had ik het dan alleen maar gedacht dat mijn lichaam een wrak was? Stelde ik mij eigen aan? Vragen en nog eens vragen, waar ik zelf geen antwoord op had. Totdat ik zeven juni 2000 mijn rug brak na een val van mijn paard. Ons leven van mezelf en dat van mijn man en dochter stond letterlijk en figuurlijk op z´n kop. Maar we hebben het gered met elkaar, ook al moet je niet vragen hoe! Het ware bare tijden, maar we hebben hier allemaal veel van geleerd.

Het leven gaat niet alleen over rozen!
Natuurlijk kwamen ook wij erachter dat het leven niet alleen over rozen gaat. Maar ik wilde na anderhalf jaar therapieën ziekenhuis in, ziekenhuis uit een gezonder lichaam. Totdat ik in aanraking kwam met natuurlijke voedingssupplementen van hoogwaardige kwaliteit. Als U vraagt aan mij, had U daar wat mee? Nou NEE, TOTAAL NIET! Maar mijn besluit stond vast, in het ziekenhuis konden zij mij niet meer verder helpen, dus ik ging op zoek want ik wilde koste wat het koste beter worden!
Hierdoor heb ik mijn eigen weg bewandeld met hobbels en flinke dalen. Maar ik ben hierdoor gevormd en wil NU mensen in laten zien, dat gezonde voeding veel meer voor Uw Lichaam en Geest kan betekenen als dat U misschien wel denkt.

Ik heb nooit gerookt, nooit gedronken, wel hard gewerkt en gesport. En toch was mijn lichaam letterlijk op! Door uiteindelijk zelf aan de bel te trekken, en door te gaan waar andere mensen zeiden dat het onmogelijk was, heb ik mijn gezondheid terug gekregen.

Ik geniet volop van het leven, gezonde voeding is een belangrijk onderdeel van mijn leven geworden. Ik kan weer genieten van de natuur, voor mijn ongeluk genoot ik nergens meer van. Het leven had mij in de greep. Maar het tij is gekeerd! Alles wat leeft zowel mens als dier blijft voor mij het allerbelangrijkste op deze wereld. We kunnen er met elkaar beter voor zorgen, dat we elkaar inzicht geven, wat goed is en wat minder goed is voor ons lichaam en ons leven. Hierdoor groeien we allemaal, als we willen leren van elkaar. En kunnen we gezond oud worden.

Dit wil helemaal niet zeggen, dat U door moet draaien naar de andere kant. De gulden middenweg is voor veel mensen de juiste weg. Ik geniet ook van een patatje, snoep, chips enz. Maar ik weet dat als ik gezond wil blijven, mijn lichaam moet bij blijven supplementheren. Dit doe ik met hoogwaardige natuurlijke voedingssupplementen. En het resultaat aan mijn lichaam is verbluffend. Ik heb me de laatste tien jaar nog nooit zo goed gevoelt als HEDEN!
En reken er maar op, dat ik geniet van de natuur vandaar deze mooie foto!
Ik wens U allen een gezonde toekomst toe!

Voor meer informatie betreffende mijn gezondheid en de producten die ik zelf eet klik hier
De producten die ik koop zijn hier te bestellen
Liefs Monique
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten