woensdag 15 april 2009

Door gezonde voeding is mijn weerstand goed verbeterd

Gezond leven is een samenspel van factoren die we veelal zelf kunnen `sturen´.

Lichamelijke beweging, goede voeding, goed slapen, en ontspanning na inspanning.

Naast natuurlijk een matig tot uitest laag gebruik van alcoholhoudende dranken, en vermijden van verzadigde vetconsumptie en niet roken. Al deze factoren komen ten goede aan het peil van uw weerstand tegen kwalen en ziektes.

Na een hartoperatie was bij Jan het geval, dat zijn afweermechanisme niet meer optimaal werkte. Als er een griepje in het land was, had Jan die al snel ook te pakken. Maar Jan werd daar uiteindelijk helemaal chagrijnig van. Vroeger had hij tenslotte nergens last van, en sinds dat hij een hartoperatie had gehad, kon hij de klok er op gelijk zetten.

Griep in het land, Jan zijn weerstand was ook aan de kant.

Jan begon aan een natuurlijk voedingssupplement, en merkte na een anderhalve maand, dat zijn gezondheid niet zo gelijk te lijden had, als er weer eens een griepje op dook in het land.

Het natuurlijke voedingssupplement kan:
•Zorgen voor een goede weerstand
•Ondersteunen bij optimale gezondheid van hart en bloedvaten
•Het immuunsysteem en het spijsverteringsstelsel ondersteunen

Jan heeft voor zich zelf snel de keuze gemaakt, en zegt dan ook:,, Ik geef liever iedere maand een bedrag uit aan mijn gezondheid, dan dat ik enkele dozen tissues moet kopen, en weer een medicijn of antibioticakuur bij de doktor moet halen.”

Zo blijf Jan iedere dag lekker aan de slag. En de tissues Ja, die kan Jan thuis laten.

Lieve mensen zo zie je maar weer, dat we dus daadwerkelijk voor ons eigen lichaam preventief maatregelen kunnen nemen.

Wat is het U waard om gezond te zijn, en dat U de tissues thuis kan laten.
Bedankt Jan, dat ik U verhaal mocht gebruiken voor mijn weblog.

Groetjes Monique
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten