woensdag 18 november 2009

Kies voor gezonde voeding en laat ouderen gezond oud worden






Langzamerhand wordt duidelijk dat gezondheid en ziekte bij oudste ouderen niet hetzelfde zijn als bij mensen van middelbare leeftijd. De bestaande medische kennis en richtlijnen schieten daardoor voor deze groep tekort. Wetenschappelijk onderzoek kan dit verhelpen. En omdat meer dan 90% van de medische zorg voor ouderen door huisartsen wordt verleend, is het belangrijk dat dit onderzoek juist in deze eerstelijnspopulatie plaatsvindt. Dat stelde prof. Dr. Jacobijn Gussekloo vast in haar redevoering als hoogleraar Eerstelijnsgeneeskunde bij de afdeling Public Health en Eerstelijnsgeneeskunde aan het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC). Lees meer hierover klik hier

Gezonde voeding kan ouderen helpen om gezond oud te worden
Phyto-vite® en Omeg3complex™ en CoQ10™ zijn de producten die ouderen voor hun gezondheid iedere dag beter zouden kunnen eten. Door deze gezonde voeding krijgen ouderen een betere weerstand, een gezond hart wordt bevorderd een gezond neurologisch functioneren wordt in stand gehouden en nog veel meer. Voor meer informatie over deze producten kunt U terecht bij www. Businesshealthservice.com
Wat zal de mensheid zich goed gaan voelen als er meer bekendheid aan zou worden gegeven wat gezonde voeding voor ons kan betekenen, maar zeker ook voor ouderen die vaker zwak of ziek zijn.

Mijn leven is totaal veranderd door deze producten. Ik weet uit eigen ervaring dat er eigenlijk niets mooier bestaat als gezonde voeding voor Uw lichaam. Gezonde voeding kan U helpen om U weer goed en fitaal te voelen.

Niemand heeft ooit iets bereikt in de wereld door alleen maar tevreden te zijn!- Louis L´Amout

Ik heb deze tekst op mijn eigen leven neer gelegd, en ik ben tevreden over deze producten en mijn resultaten. Maar ik wil niet alleen voor mijzelf tevreden zijn, maar ik gun alle mensen op deze aardbol deze producten, want deze producten zijn gewoonweg top!

Ik kan nog niet tevreden zijn omdat, heel veel mensen nog weinig of niets weten over gezonde voeding!

Gezonde voeding kan een bijdrage leveren aan een optimale gezondheid ook voor ouderen!

Liefs Monique
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten