vrijdag 25 september 2009

Gezonde voeding helpt U weerstand verhogen












De griep wie heeft er nog geen last van gehad?
Vele jaren waren er in het verleden dat als de griep eenmaal in Nederland was, dan kon ik er … op zeggen, en dan kreeg ik ook last van die vervelende griep.
Dat was nooit makkelijk met een eigen bedrijf, want je kon zomaar niet ziek zijn.
We probeerden met elkaar ons sterk te houden, extra sinaasappels persen, extra zuigtabletten halen bij de drogist, en hopen dat we er weer met weinig kleerscheuren vanaf kwamen.

Een nieuwe gewoonte met gezonde voeding was voor mij de oplossing!
Totdat ik een aantal jaren een geweldige conclusie deed.
We kregen van een vriend een pot met vitaminen en mineralen.
Ja, dacht ik nog, het zal wel weer. Hij heeft telkens wel iets anders te melden.
Ik rook en drink niet, en ik eet gezond.
Maar mijn man en ik gingen er vanuit, dat deze vriend het beste met ons voor had.
Ik merkte daadwerkelijk na een tijdje dat ik een gezonder immuunsysteem had.

Mijn man en ik kwamen tot de conclusie dat we minder verkouden waren, en als de griep in het land was, dat we dan wel eens ziek waren maar in veel minder mate dan jaren daarvoor.
Ik raad daarom ook alle mensen aan, om extra vitaminen en mineralen tot zich te nemen.
Het is de basis voor een gezond lichaam.
Het zijn de zogenoemde `vrije radicalen`die het menselijk lichaam aantasten.
Dat gaat lang ongemerkt, totdat iemand ineens ziek blijkt te zijn.
Maar we denken bijna allemaal de griep is in het land, dus we komen allemaal aan de beurt.
Ik kan U verzekeren, voor mij geen dag meer zonder mijn extra vitaminen en mineralen.
Ik zie het net als tandenpoetsen, dat is ook een gewoonte die we vanaf onze kinderjaren hebben moeten aan leren.
Het is een kleine moeite, en voor ons was het de oplossing om makkelijker door de griep heen te komen.
Want of je nu 1 of 2 weken ziek thuis bent van de griep, het is geen pretje.
Maar als de griep weer in ons land is, is het fijn dat je er zo min mogelijk last van heeft.
Voor meer informatie klik hier

Ik wens U alle een fijn zonnig weekend toe!
Geniet van de zon en laat het zonnetje voor U ook schijnen.
Liefs Monique Bijl-van der Linden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten