donderdag 24 september 2009

Een goede nachtrust begint bij gezonde voeding









Begin de morgen goed, omdat U uitgerust wakker wordt

Voor mij is dat verleden tijd, doordat ik luisterde naar: “Wat is het je waard, om uitgerust wakker te worden!”
Het product wat ik ´s avonds voor het slapen inneemt, is een natuurlijk product.
Geen medicijn, maar een natuurlijk voedingssupplement, met bepaalde kruiden.
Het product is een mengsel van natuurlijke kruiden, zoals passiebloem valeriaan, glidkruid en de Californische klaproos en nog veel meer andere kruiden.
Voor mij is het verleden tijd slecht slapen van de dagelijkse stress, wat voort kwam uit mijn werk en het dagelijkse huishouden.
Ook heb ik minder last van hoofdpijn.

Wat ik ook merkt is dat ik lichamelijk en emotioneel beter in mijn vel zat.
Ik weet zeker dat ik niet de enige vrouw op deze wereld ben, die hier last van heeft.
Als ik andere moeders spreekt bij ouderavonden, of bij de winkels, dan zijn er genoeg moeders die de zelfde slaapproblemen hebben als ik.
Maar via, via hoor je wel eens verhalen waar mensen baat bij hebben.
Dan heeft iedereen de keus gaan we ook eens iets proberen om lekkerder in je lijf te komen zitten, of blijven we liever last houden van deze nare kwalen.
Ik heb gekozen voor het uitproberen van het product SLEEPTITE, en er is een nieuwe wereld ´s ochtends voor mij open gegaan.
Sleep-Tite ligt aan de basis van een gezonde nachtrust.
Slaap lekker en pluk de dag.


Met Vriendelijke Groet,
Monique Bijl-van der Linden
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten