dinsdag 3 maart 2009

Een groot verschil tussen goed voelen en goed voelen.

Een groot verschil tussen goed voelen en goed voelen.
U herkent dit misschien wel. Als iemand aan U vraagt:,, Hoe voelt U zich?”
Heb U dan net als ik de neiging om altijd maar te zeggen dat het goed met je gaat.
Ik was zo´n persoon, al vroegen zij aan mij :,,Hoe gaat het met je?”
Dan was mijn antwoord altijd standaard JA.

Maar oh, wat voelde ik mijn vaak futloos en vaak ook doodmoe. Maar ik leefde gezond, sporten, nooit gerookt en nooit alcohol gedronken. Ik ben een fruit eter en lust ook graag rauwe groenten. De leefwijze van fruit en groenten dat was toch goed.
Dit las ik in de week en maandbladen, dus ik leefde op de manier waar de media over schreef.

Dus dan kan je toch in mijn ogen niet moe zijn? En als ik naar de doktor ging, was altijd alles goed. Bloedprikken, dan kreeg ik de uitslag en dan zag mijn gezondheid er weer prima uit.
Maar mijn lichaam was moe, en moe en nog eens moe. Ik werd er helemaal doodmoe van.
Totdat ik in contact kwam met een persoon die een heel mooi verhaal had over te weinig
vitaminen en mineralen.

Maak dat de kat wijs, als je gezond eet. Maar hij adviseerde mij, om het eens te proberen.
Er ging voor mij direct een wereld van verschil open. Na een half uur merkte ik al verschil.
Conclusie: ik was ten opzichte van die persoon flink eigenwijs geweest. Ik kwam er achter dat ik niet zo eigenwijs moest zijn. Maar gewoon wel eens iets nieuws persoonlijk moest gaan ervaren.
Ik nam me zelf voor om niet altijd maar van te voren een oordeel klaar te hebben.

“ maar wat we weten is een druppel en wat we niet weten een oceaan.”
Met vriendelijke groet,
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten