woensdag 27 januari 2010

Gezonde voeding kan ook Uw vliegreis prettiger maken






Een jetlag…… je komt er niet onderuit na een lange vliegreis. Dagelijks hebben honderdduizenden luchtreizigers last van een jetlag.
Kunnen wij zelf iets tegen een jetlag doen?
Zeer zeker kunt U iets tegen een jetlag doen.

Tips tegen een Jetlag:
•Gezonde voeding ( Hoogwaardige natuurlijke voedingsupplementen) kunnen U helpen om minder /geen last te hebben van een jetlag.
•Je horloge al bij het vertrek verzetten naar de nieuwe tijdzone, kan helpen.
• Zorgen voor een goede lichaamsconditie (goede nachtrust, gezonde voeding, soms medicatie) is ook essentieel.
•Oostwaarts vliegen geeft meer problemen dan westwaarts vliegen.
•Bij oost waartse vluchten kiest men best voor een dagvlucht. Op die manier kan men een (korte) dag afronden met een stevige nachtrust.
•Als men toch ’s nachts moet vliegen, en men komt aan in de vroege ochtend, dan is het nuttig om onmiddellijk enkele uren te rusten, dan op te staan en wakker te blijven tot het volgens de nieuwe tijdzone nacht wordt.

Zoals ik U al vertelde kunnen we zelf veel tegen een jetlag doen, en vaak hoor ik toch mensen klagen over de lange reis en de gevolgen hiervan. Sinds ik naar Amerika vliegt neem ik altijd gezonde voeding (hoogwaardige natuurlijke voedingsupplementen) mee op reis. Twee gezonde producten die ik niet wil missen in mijn handbagage.

Sure2Endure™ zorgt voor een betere zuurstofopname, waardoor ik geen last meer heeft van zere vermoeiende benen tijdens een lange vlucht. Ook zorgt deze voeding ervoor dat de vitaliteit en het herstelvermogen van het lichaam na de vlucht sneller herstelt. En wat ik ook neem altijd als ik terug komt vliegen uit Amerika en het wordt nacht neem ik één soms twee zakjes gezonde voeding Sleep-Tite ™ in. Deze gezonde voeding zorgt ervoor dat als ik eenmaal tijdens de vlucht slaapt dat ik uitgerust waker wordt na zo´n lange vliegreis. Deze gezonde voeding zorgt ervoor dat bij een gezonde slaap heb je vijf stadia, als het goed is aaneengesloten fasen die het lichaam nodig heeft om geheel tot rust te komen.

Resultaat met gezonde voeding
Door deze twee producten in te nemen als ik ga vliegen zorg ik ervoor dat ik bijna/geen last heeft van een jetlag. En als ik eenmaal terug bent van vakantie/zakenreis voel ik mij de andere dag gewoon fit. En sta ik niet voor verrassingen met mijn lichaam want ik kan gewoon mijn werk doen wat ik normaal ook doe op een dag. Is dat niet lekker?
Voor meer informatie over gezonde voeding klik hier
Met Vriendelijke Groet,
Monique Bijl- van der Linden
Ervaringsdeskundige

Geen opmerkingen:

Een reactie posten